300512

Onsdagskväll, känner hur veckorna bara susar förbi!

Haft en mysig dag med min sis. Båda är typ lite halvsjuka så blev en lugn och slapp dag. Tvingade Fia att röja bland all gammal skit typ.. Sen vid fyra åkte jag och mams till Falkenberg:) hon skulle till tandis så vi gjorde en liten utflykt av det och strosade även runt lite i staden:) fick spenderat mina sista kronor... På en härlig sommarklänning som jag hoppas att jag kommer kunna använda massor! Blev även ett underbart doftljus!

Nu ligger jag och sofy i sängen och tänkte somna till Hannah Montana the movie;) myyyyysfaktor till max:*

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2203311/images/2012/pic_204736203.jpg" class="image">


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0