270612

Känner att jag bara bloggar på kvällarna nuförtiden, typ som om jag skriver en dagbok;)
 
Idag blev det iaf jobb 8-14 och sen en välbehövlig massage efter det. Bästa massagen ever, det va en kille som masserade och han tryckte för kung och fosterland vilket verkligen behövdes på stela mig:)
När jag kom hem fixade jag tacos och började göra mig redo för karriärens andra korpen match;) fick även med mig förstärkning iform av sofy;) blev vinst med 4-0 och sis stod för två (!!!) av målen! själv tabbade jag gärnet på alla mina målchanser men det va gryyyymt kul ändå! Sjuke adrenalinet man får, och alla endorfiner. Typ terapi att spela fotboll! LOVE IT!
 
Kvällen spenderades drägglandes framför min loverboy som lirade semi mot spain. Sög dock att dom förlorade på straffar... 
 
Nu ska jag nana och imon har jag INTE ställt klockan, leeeedig dag väntas och massa fix inför resan till greece:D någon som har tips på en bra bok att ta med under semestern? kanske har någon att låna ut eller så?:)
 
NATTI! :*
 
 

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0