260612

så var även denna dagen över, crazy vad fort det går ändå.. klychit att skriva så iknow men det är ju sant.
 
grymme starten på denna dagen var SHM bokat och klart 23 nov!!! bästa fio fixade biljetter <3 gonna be awesome! :D nu är det bara tåg + boende i sthlm som behöver fixas, någon som vet någon man kan bo hos?;)
 
 
fick även spenderat några timmar på hajen, självscanningen heeeela tiden. slappt som attan men bara för segt! hoppas jag får va i kassan igen imon:)
 
efter jobbet blev det en snabbis på stan med min mor, fick införskaffat mig en ny bikini inför friday;D
 
kvällen avslutades med massor av jordgubbar och the decendents med la familla, nu ska jag sova! nattti:*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0